HET IT NEEMT GENERIEKE HARDWARE- EN ONDERHOUDSACTIVITEITEN CENTRIC OVER

Centric & HET IT

Na een jarenlange samenwerking zetten Centric en HET IT hun partnership nu om in een volledige overname van de activiteiten. Dankzij de overname vergroten HET IT en haar in-house servicepartner Hartman Service Center hun cliëntenbasis en profiteren de klanten van een breder producten- en dienstenportfolio. Onder de klanten van Centric op het gebied van hardware en het onderhoud zijn onder andere gemeenten en zogenoemde midmarket-organisaties.

Ap Padberg van HET IT: “Dankzij de overname integreren we twee perfect bij elkaar passende technische organisaties met een handen-uit-de-mouwen-mentaliteit. Door de gecombineerde technische kennis en ervaring vergroten we de effectiviteit en leggen we de basis voor het komende decennium. Zo kunnen zowel HET IT als Centric met meer focus de klant bedienen en gelijktijdig hun partnership intensiveren.”

Door de verkoop van de generieke hardware-activiteiten kan Centric zich nadrukkelijker richten op IT Outsourcing, een van de kernactiviteiten van de organisatie. Karim Henkens, CEO van Centric: “Wij werken al jarenlang naar tevredenheid samen met HET IT. In lijn met onze strategie dragen we de generieke hardware-activiteiten nu met vertrouwen over. Bovendien maken tien Centric-collega’s de overstap naar HET IT, waardoor hun kennis en ervaring geborgd blijft voor onze klanten. Zo kunnen zij ook in de toekomst rekenen op de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening.” 


Interessant? Deel dit artikel op social media!